poniedziałek, 16 stycznia 2012

Według mnie jedna z najlepszych MovieStar!

Jej cechy:
-Pomocna
-Miła
-szczera
-ładna
-skromna
Według mnie najlepszą MovieStar jest G a b i . !
Posiada te wszystkie cechy wymienione u góry.Dała mi autograf jako jedyna z wielu.Obejrzała filmy chociaż nie prosiłam.
Lecz oddała swoje konto koleżance ponieważ ma małą oglądalność filmów.
Powiecie pewnie:Niech nie marudzi ma bbaaardzo dużo wejść! Tak ma więcej od nas .  Ale który ma Lv?
19!!! I tylko tyle wejść.
Porównam ją teraz do Paoli dzieli je tylko 1 lv :)

= /  A dzieli je tylko 1 lv ! Proszę oglądnijcie jej kilka filmów są ciekawe!

1 komentarz:

  1. Fajny blog ;) zapraszam na mój http://emciablogzwierzaki.blogspot.com/ emcia.
    Ichciałam zapytać jak zmieniłaś kursor na blogu i jak dodałaś tego zwierzaczka

    OdpowiedzUsuń